الثلاثاء، 29 نوفمبر 2022

اريد محامي شاطر في جدة لقضية طلاق

اريد محامي شاطر في جدة لقضية طلاق
اريد محامي شاطر في جدة لقضية طلاق 

بعد اذنكم

 ممكن احد الساده المحامين يجوبني

 انا مطلق زوجتي ودي اتفقنا علي الطلاق وهي اخدت كل حقوقها بما يرضي الله واتفقنا علي نفقة الطفل اللي عنده حاليا ثلاث سنوات وبدفعها بنتظام وبشوفه كل اسبوع 

لان انا من محافظة وهي من محافظة تانية والمسافة بعيده ومش مقصر مع الطفل في اي حاجة وكمان مش باخد منهم اى اثبات او دليل اني بدفع النفقة بقول خليها علي الله . 

المشكلة دلوقت انها اتجوزت من شهور وقالولي ان الطفل عايش مع جدته طلبت الطفل يعيش معايا رفضو نهائي المشكلة الاكبر اني عرفت ان الطفل عايش مع امه وجوز امه واتاكدت من ده ودي طبعا حاجة خلتني هجنن من الزعل لانهم رفضين ان الطفل يعيش معايا ويعيش مع جوز امه ..

 ايه الحل القانوني اللي ممكن اعمله لاني بصراحة بتعذب بسبب ان ابني متحرم عليه وعايش مع جوزامه وكمان ابوها قالي لو رفعت قضية الحضانه هتبقي لامها وبرضه هيعيش مع امه وجوزها ولقتهم اخدو الموضوع عناد . مع اني عملتهم بكل احترام .. ايه الحل القانوني وشكرا

0 التعليقات:

إرسال تعليق

محامي في جدة على استعداد لتقديم كافة الخدمات الشرعية والقانونية في مختلف القضايا على اختلاف تخصصاتها امام كافة المحاكام العاملة في السعودية والدوائر القضائية ذات الصلة .. فريق متخصص من اكفئ وافضل المحامين بانتظار استشاراتكم وتمثيلكم قانونيا بمختلف القضايا النظامية والشرعية والجنائية وكذلك التجارية وخدمات الموثق كما يمكنا افراز محامي في جدة دائم لشركاتكم لتقديم استشارات قانونية والازداء القانوني السليم ..
افضل محامي بجده. يتم التشغيل بواسطة Blogger.
Scroll To Top